Weboldal Készítés Tetőfedőknek – Miért érdemes saját honlapot készíttetned?

Tartalomjegyzék

Ha tetőfedő, ács, bádogos vagy – tehát építőipari szakember –, akkor ez a cikk neked szól. Lehet, hogy eddig csak az ismerősök ajánlásaira támaszkodtál, de a világ változik: az online jelenlét (vagyis a webes jelenlét) ma már kulcsfontosságú, még a kézműves szakmákban is. Magyarul, legyen szó egy tetőfedő honlapról vagy a webes jelenlétről ácsoknak, ugyanarról beszélünk: szükséged lehet egy igényes saját honlapra, ami segít megrendeléseket szerezni az interneten keresztül. Ebben az útmutatóban körbejárjuk, miért érdemes egy tetőfedő honlap elkészítése mellett dönteni, hogyan segíthet egy igényes weboldal több megrendelést szerezni, és milyen gyakorlati tippeket érdemes megfogadnod, ha belevágsz a honlapkészítésbe.

A cikk során szó lesz arról is, hogy milyen problémákkal szembesülhetsz weboldal nélkül a mai piacon, hogyan keresnek rád a potenciális ügyfelek a neten (helyi keresések), milyen funkciókat és tartalmakat érdemes elhelyezni egy tetőfedőknek szóló honlapon, hogyan írj ütős szövegeket a célközönségednek, mennyibe kerül egy profi weboldal elkészíttetése, melyek a leggyakoribb hibák, amiket a “szakik” elkövetnek, ha saját maguk próbálnak weboldalt barkácsolni, és végül hogyan segíthet neked egy profi webfejlesztő csapat (mint például az RM Webstudio) mindebben. Vágjunk is bele!

Weboldal, Webáruház készítés - 100% garanciával, akár 1 héten belül

Nincs kedved vagy időd foglalkozni Weboldalad elkészítésével? Nem gond, szervezd ki!
Eddig több, mint 80 cég weboldalán, webáruházán dolgozhattunk. Tégy próbára minket Te is!

Miért fontos a saját weboldal egy tetőfedő szakembernek?

Gondolj bele: amikor új ügyfelet szeretnél, általában két forrásból érkezhetnek. Az egyik az ajánlás – valaki továbbadja a nevedet, elmondja, hogy jó munkát végeztél neki. A másik pedig az, hogy az érdeklődő önállóan rád talál, például rákeres a neten, hogy “megbízható tetőfedő a közelben” vagy “tetőfedő vállalkozás Budapesten”. Nos, melyik esetből szeretnél többet? Nyilván mindkettő jól jön, de az ajánlásokat nem tudod befolyásolni – az online jelenlétedet viszont igen.

Hitelesség és első benyomás

Ma már furcsán hat, ha egy vállalkozásnak nincs honlapja. Az emberek többsége ugyanis reflexből rákeres a neten a cégedre vagy a nevedre, mielőtt felhívna vagy írna neked . Ha találnak egy profi weboldalt, az azonnal bizalmat ébreszt. Olyan ez, mint amikor belépsz egy igényes bemutatóterembe vagy irodába – egy szép, átlátható honlap azt üzeni a látogatónak, hogy te komolyan veszed a szakmádat és adsz a megjelenésre. Ha viszont nincs weboldalad (vagy nagyon elavult), az rossz fényt vethet rád: azt sugallhatja, hogy nem tartasz lépést a korral, vagy hogy nem vagy elég profi. Sokan már azt is gyanúsnak találják, ha egy vállalkozásnak egyáltalán nincs nyoma online .

24/7 elérhetőség

Egy tetőfedő weboldal gyakorlatilag a nap 24 órájában dolgozik neked. Míg te hétvégén pihensz vagy este már nem veszed fel a telefont, a honlapod addig is információt nyújt az érdeklődőknek. Bármikor megnézhetik a szolgáltatásaid leírását, referencia képeidet, elérhetőségeidet. Az ügyfélnek nem kell kivárnia a munkaidőt, hogy választ kapjon néhány alapvető kérdésre – a jó honlap önkiszolgáló módon segít neki. Ráadásul egy kapcsolatfelvételi űrlap vagy ajánlatkérő form segítségével akár munkaidőn kívül is érkezhetnek hozzád üzenetek, érdeklődések. Így egyetlen lehetőséget sem szalasztasz el csak amiatt, mert épp nem vagy elérhető telefonon.

Versenyképesség

Ha neked van egy jól működő honlapod és online jelenléted, míg a konkurensednek nincs, az máris óriási előny. Te ott leszel a Google találatok között, ő nem. Aki online keres tetőfedőt, nagyobb eséllyel talál meg téged, mint azt, akinek se weboldala, se Facebook oldala. Fordítva is igaz: ha a többiek fent vannak a neten, de te nem, akkor bizony lemaradsz. A mai digitális világban az számít látható szakembernek, aki az interneten is jelen van. És itt nem arra gondolunk, hogy néha kiteszel egy hirdetést az apróhirdetési oldalakra – hanem egy saját, kontrollált felületre, amit te irányítasz.

Professzionális megjelenés és márkaépítés

Egy igényes honlap olyan, mint egy arculat a neten. Megjelenítheted a logódat, a vállalkozásod színeit, stílusát. Egy jól felépített “Rólunk” oldal bemutathatja a szakmai történetedet, értékrendedet. Ezek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ne egy “névtelen szaki” legyél a sok közül, hanem megjegyezhető brandet építs magadnak. Később, ha valaki tovább akar ajánlani téged, még egyszerűbb dolga van: elég elküldenie a honlapod linkjét, ahol minden fontos infót megtalál az új érdeklődő.

Egy szó mint száz: a saját weboldal ma már nem luxus egy tetőfedő vállalkozásnak sem, hanem szinte alapelvárás. Rengeteg olyan megrendeléstől eshetsz el, amiről nem is tudsz, mert az emberek egyszerűen nem találnak meg online.

Engedd meg, hogy bemutatkozzak!

Roska Máté vagyok, az RM Webstudio alapítója. Az alapítás óta több, mint 120 cégnek sikerült segíteni az online jelenlétén, amivel a legtöbb esetben közvetlenül is sikerült bevétel növekedést elérni.

*Velem fogod felvenni a kapcsolatot. 🙂

Milyen problémákba ütközöl weboldal nélkül a mai piacon?

Lehet, hogy most úgy érzed, megvagy honlap nélkül is, hiszen “eddig is jöttek a munkák”. Vizsgáljuk meg, milyen kihívások adódnak, ha nincs webes jelenléted:

Túlzott függés az ajánlásoktól

Az ajánlás fantasztikus dolog, és a szakmai hírnév nagyon értékes. Viszont, ahogy korábban említettük, az ajánlások mennyiségét nem tudod szabályozni. Előfordulhat, hogy hónapokig dőlnek az új megkeresések ismerősök ajánlása nyomán, máskor meg pangás van, mert senki nem emleget épp téged. Sajnos sok vállalkozás megtapasztalta ezt például a COVID-időszak alatt: egyik napról a másikra apadt el a beáramló munkák száma, mert az emberek bezárkóztak, elmaradtak az építkezések, felújítások . Ha csak erre építesz, az bizony kockázatos. Ahogy egy marketing szakértő fogalmazott: “Az elhalmozó ajánlások igazából egy hamis biztonságérzetet adnak… mindig van kockázata annak, ha csak erre építed az ügyfélszerzésedet.” . Magyarul: mindig legyen “B terv”! Egy saját weboldal pontosan ebben segíthet, hiszen egy másik lábat ad az ügyfélszerzésben.

Láthatatlanság az interneten

Képzeld el, hogy valaki a környékeden keres szakembert, mert beázik a tetője. Beírja a Google-be: “tetőfedő mester <városnév>”. Ha neked nincs weboldalad, gyakorlatilag esélytelen, hogy megtaláljon. Lehet, hogy létezik valamiféle cégadatbázis bejegyzés a neveddel, de ha nincs saját honlapod, sokan azt gondolják: “Hm, nem találom a neten, lehet, hogy már nem is aktív, vagy nem is profi.” Ezzel szemben, ha van egy weboldalad, rögtön ott lesz egy találat a nevedre vagy a szolgáltatásodra. Ráadásul a Google előnyben részesíti a helyi találatokat és azokat a vállalkozásokat, amelyeknek van saját weboldaluk, illetve Google Cégem profiljuk. A magyar vállalkozások jelentős része sajnos még mindig nincs jelen online – az Európai Unióban a 10 főnél többet foglalkoztató vállalkozások 78 százalékának van honlapja, míg Magyarországon ez az arány mindössze 66 százalék . Ez azt jelenti, hogy ha weboldalt készíttetsz, már ezzel az egy lépéssel megelőzöd a hazai konkurencia egy részét, akik még nem digitalizáltak.

Kimaradsz a fiatalabb ügyfelekből

Az idősebb generáció talán még jobban bízik a régi, megszokott módszerekben (szomszéd ajánlja a mestert, satöbbi). De a fiatalabb háztulajdonosok – akik lehet, hogy most vesznek házat, újítanak fel – már szinte mindent a neten keresnek. A 20-40 éves korosztály első dolga, hogy rákeressen Google-ben, Facebookon egy szolgáltatásra. Ha te ebben a térben nincsen jelen, akkor gyakorlatilag láthatatlan vagy számukra. Egy egyszerű Facebook jelenlét (pl. Facebook oldal) is jobb a semminél, de a legtöbben a Google keresőt használják, ott pedig egy saját honlap tud igazán jó pozíciót hozni.

Versenyhátrány

Egyszerű a képlet: ha a versenytársadnak van modern honlapja tele referenciákkal, szépen feltüntetett szolgáltatásokkal és elérhetőségekkel, neked meg nincs, akkor sok ügyfél hozzá fog elmenni helyetted. Nem azért, mert te rosszabb szakember vagy – lehet, hogy pont te lennél a jobb választás –, hanem mert téged meg sem találnak, vagy ha igen, nem tudnak rólad eleget meg pár perc alatt. Ma az embereknek kevés idejük és türelmük van kutakodni: ha az interneten nem találnak rólad infót gyorsan, keresnek mást, akiről találnak. Ne hagyd, hogy csak emiatt veszíts el munkákat!

Összefoglalva: weboldal nélkül olyan vagy, mint egy névtelen mesterember a nagyvilágban, akit csak az ér el, aki hallott már róla. Egy jó honlap viszont kitárja az ajtót mindenki előtt, aki online keres megoldást a problémájára.

Ha nincs weboldaladHa van egy jó weboldalad
Csak ismerősök és ajánlások útján találnak rád.Ajánlások mellett az interneten keresztül is rád találnak új ügyfelek (pl. a Google keresőből).
Sok potenciális ügyfél nem is értesül a létezésedről.Bárki könnyen rábukkanhat a nevedre és szolgáltatásaidra online keresés során.
Kevésbé tűnsz professzionálisnak, hiányoznak a referencia anyagok.Professzionális benyomást keltesz az igényes honlapoddal, bemutatva a referenciákat és információkat.
Lemaradhatsz a versenytársak mögött, ha ők fent vannak a neten.Felveszed a versenyt a konkurenciával, sőt ki is tűnhetsz a profi online jelenléttel.
Csak akkor szerezhetsz új ügyfelet, ha valaki személyesen ajánl.A weboldal révén ajánlások nélkül is folyamatosan érkezhetnek megkeresések.
Bizonytalanságban hagyod az érdeklődőt – kevés infó áll rendelkezésre rólad.A honlapod minden fontos infót megad előre (szolgáltatások, elérhetőségek, vélemények), így magabiztosabban keresnek meg.

Hogyan segíthet egy weboldal több ügyfelet szerezni helyi keresésekből?

Tegyük fel, valaki rákeres a Google-ben erre: “tetőfedő a közelben” vagy mondjuk “tetőfedés árak Miskolc”. Ezek tipikus helyi keresések, amik azt jelzik, hogy a felhasználó konkrétan a te szolgáltatásodra vadászik a saját környékén. Mit tesz ilyenkor a Google? Kiad egy térképes találati listát a közelben lévő tetőfedőkről (Google Térkép integrációval), alatta pedig organikus találatokat – gyakran céges honlapokat vagy gyűjtőoldalakat.

Ha van egy jól beállított Google Cégem profilod (amit ma már Google Business-nak hívnak) ÉS van egy saját honlapod linkelve hozzá, akkor jó eséllyel megjelensz ebben a listában. Így az érdeklődő látja a nevedet, a weboldalad címét, akár pár fotót a munkáidról és – nagyon fontos – az értékeléseket is. Hajlamosabb lesz téged választani, ha lát egy 4.8-as értékelést 30 véleménnyel, mintha semmit nem talál rólad.

De nem csak a Google Térkép számít. A weboldalad keresőoptimalizálása (SEO) révén az organikus találatok között is előre kerülhetsz. Például, ha van a honlapodon egy “Szolgáltatások” aloldal, ahol külön kifejted mondjuk a “Tetőjavítás” menüpontban, hogy mit takar a szolgáltatás, miért fontos, hogyan végzed, milyen anyagokat használsz, stb., akkor az esélyed nő, hogy a “tetőjavítás” kulcsszóra (főleg ha hozzá van kapcsolva egy városnév) előkelő helyen hozzon ki a Google. Az ilyen célzott látogatók pedig szinte aranyat érnek: aki már konkrétan arra keres rá, hogy tetőfedő szakembert találjon, az valószínűleg sürgősen meg akar oldani egy problémát (pl. beázik a tető). Az ilyen érdeklődőknél nem kell “győzködni” arról, hogy szükség van a szolgáltatásodra – ő már tudja, hogy kell neki, csak azt keresi, hogy kit bízzon meg vele.

Statisztikák is alátámasztják a helyi keresések erejét: a Google adatai szerint a helyi keresést végző felhasználók 76%-a 24 órán belül felveszi a kapcsolatot valamelyik megtalált vállalkozással, és 28%-uk ténylegesen igénybe is veszi a szolgáltatást . Gondolj bele, ez mennyire magas arány! Tehát ha mondjuk tízen rákeresnek egy adott héten arra, hogy “tetőfedő szakember Szegeden”, abból 7-8 ember fel is fog hívni valakit a találatok közül szinte rögtön. Nagyon nem mindegy, hogy te köztük vagy-e.

Lokális SEO és a te honlapod

Lehet, hogy most azt mondod, “jó-jó, de én nem értek ehhez a keresőoptimalizálás dologhoz”. Semmi gond, nem is kell mindent magadnak intézned (erre még visszatérünk a cikk végén a profi segítségnél). A lényeg, hogy már az sokat dob a láthatóságodon, ha egyáltalán van honlapod. Mert így bekerülhetsz a Google radarjába. Onnantól pedig lehet tovább finomítani a dolgot: például

  • regisztrálod a honlapot a Google Search Console-ba,
  • kitöltöd a Google Cégem profilod minden adatát (nyitvatartás, cím, szolgáltatási terület, telefonszám, weboldal linkje, stb.),
  • gyűjtesz pár Google értékelést az elégedett ügyfeleidtől,
  • a honlapon pedig ügyelsz arra, hogy szerepeljenek rajta a fontos kulcsszavak (mint “tetőfedés”, “bádogosmunkák”, településnevek ahol dolgozol, stb.).

Ezekkel a lépésekkel már messze az átlag mezőny fölé emelkedhetsz a neten. Összefoglalva: egy honlap + helyi SEO kombóval szinte olyan érzés, mintha lenne egy digitális ügyfélszerző ügynököd, aki éjjel-nappal tereli hozzád az érdeklődőket a Google-ből.

Weboldal, Webáruház készítés - 100% garanciával, akár 1 héten belül

Nincs kedved vagy időd foglalkozni Weboldalad elkészítésével? Nem gond, szervezd ki!
Eddig több, mint 80 cég weboldalán, webáruházán dolgozhattunk. Tégy próbára minket Te is!

Milyen funkciókat érdemes beleépíteni egy tetőfedői weboldalba?

Oké, tételezzük fel, meggyőztünk arról, hogy egy weboldal hasznos lesz neked. De milyen legyen az a honlap? Mitől lesz igazán hatékony egy céges honlap tetőfedő vállalkozásoknak? Nézzük sorra azokat a funkciókat és tartalmi elemeket, amiket mindenképp érdemes beépíteni:

Bemutatkozás és “Rólunk” oldal

Még ha egyéni vállalkozó tetőfedő vagy is, nagyon hasznos egy rövid bemutatkozó szöveget írni magadról. Ide jöhet pár sor arról, mióta űzöd a szakmát, milyen területekre specializálódtál (pl. palatető felújítás, cserepezés, lapostető szigetelés stb.), milyen a hozzáállásod a munkához. Nyugodtan megemlíthetsz személyesebb infókat is, pl. családi vállalkozásban dolgozol-e, édesapádtól tanultad a szakmát, ilyesmi – ettől emberibb lesz a bemutatkozás. A lényeg, hogy az érdeklődő lássa: hús-vér szakember vagy, sok év tapasztalattal, akire rá merheti bízni a házát. Ha van csapatod, mutasd be őket is pár szóban. Egy jó “Rólunk” oldal erősíti a bizalmat és szimpátiát kelthet.

Szolgáltatások részletes bemutatása

Sorold fel tételesen, milyen szolgáltatásokat kínálsz. Ne csak annyit írj, hogy “Tetőfedés és bádogos munkák vállalása”, hanem bontsd ki egy kicsit: például

  • Új tetők készítése (tervezéstől a kivitelezésig)
  • Tetőjavítás, beázás megszüntetése
  • Tetőszigetelés, hőszigetelés
  • Kémények, ereszcsatornák javítása, cseréje
  • Padlástér beépítés (ha ilyet is csinálsz)

Minden fő szolgáltatásnak akár külön aloldalt is szentelhetsz, ahol kifejted, mit takar az, miért fontos, hogyan végzed, milyen anyagokat használsz, mennyi időbe telik általában stb. Ezzel nem csak a látogatóknak adsz több infót, hanem a Google-nek is (SEO szempontból is szereti az ilyen részletes tartalmakat). A lényeg, hogy ha valaki rákeres egy konkrét problémára, pl. “beázik a tető javítás”, és neked van erről egy szép aloldalad, nagyobb eséllyel talál meg.

Referenciák és korábbi munkák bemutatása

A tetőfedés bizalmi meló – senki nem enged fel akárkit a háza tetejére. Ezért óriási aduász lehet, ha a weboldaladon bemutatod néhány korábbi munkádat. Készíts egy “Referenciák” vagy “Projektjeink” nevű oldalt/menüpontot. Ide feltölthetsz előtte-utána fotókat (ha rendelkezel ilyennel) vagy legalább “kész munka” fotókat azokról a tetőkről, amiket megcsináltál. Minden kép mellé írhatsz egy rövid leírást: hol volt (elég a település, pl. “Debrecen, kertes ház”), mi volt a feladat (pl. “50 éves palatető komplett cseréje cserépfedésre”), és esetleg hogy mennyi idő alatt készült el.

Ezek a képek bizonyítékok a hozzáértésedre. Sok ügyfél kéri is: “Mutasd meg, miket csináltál már korábban.” Ha már a honlapon megtalálja, lehet, hogy fel sem teszi ezt a kérdést, mert látja magától. Ráadásul büszkén megmutathatod a legszebb munkáidat – olyan ez, mint egy online portfólió. Ne feledd: egy kép többet mond ezer szónál. Egy csillogó új cseréptető fotója azonnal meggyőző lehet valakinek, aki pont ilyesmit akar.

Ügyfélvélemények és visszajelzések

Ha vannak már elégedett ügyfeleid (biztosan vannak), érdemes tőlük bekérni egy-egy rövid véleményt, ajánlást. Pár mondatba leírhatják, miért voltak megelégedve veled. Pl.: “Nagyon gyorsan reagált megkeresésemre, korrekt árajánlatot adott, a munkát pedig határidőre, precízen elvégezte. Csak ajánlani tudom!” – Kovács János, Veresegyház. Na, az ilyen értékelések aranyat érnek. Külön aloldalt is csinálhatsz “Vélemények” vagy “Ajánlások” néven, de akár a főoldalra is kirakhatsz 2-3 kiemelt idézetet a legjobb visszajelzésekből.

Az emberek 75%-a mielőtt döntene egy szolgáltatásról, elolvassa mások véleményét online . Ezért nem szabad kihagyni ezt a ziccert. Persze fontos, hogy valós vélemények legyenek, lehetőleg névvel (nem muszáj vezetéknévvel, de pl. “János, Veresegyház” megteszi). Ha van Google értékelésed, azt is be lehet ágyazni a weboldalba plugin segítségével, vagy egyszerűen bemásolni a szöveget.

Kapcsolatfelvételi lehetőségek (űrlap, elérhetőségek)

A weboldal egyik legfontosabb része a Kapcsolat szekció. Ide kerül ki minden, ami alapján megkereshetnek téged:

  • Telefonszám (lehetőleg mobil, amit fel is veszel)
  • Email cím
  • Esetleg telephely vagy levelezési cím (ha releváns)
  • És egy kapcsolati űrlap

Az űrlap azért hasznos, mert van, aki munkaidőn kívül netezik, és nem szeretne rögtön telefonálni, inkább csak érdeklődne írásban. Egy rövid űrlapon megadhatja a nevét, elérhetőségét, és leírhatja pár szóban, milyen munkára kérne ajánlatot. Fontos: ha van űrlap, mindig reagálj az onnan jövő megkeresésekre max 1-2 napon belül, különben elúszik az ügyfél!

Tedd ki a nyitvatartási idődet (vagy azt, hogy mikor hívható telefonon) is, így tudják mikor keressenek. Ha van Facebook oldalad, azt is belinkelheted ide, meg egyéb közösségi profilokat, de ezek csak kiegészítők.

Árajánlat kérés / Ár kalkuláció

Nagyon gyakori kérdés: “Mennyibe kerül egy tetőfelújítás?” Persze erre nincs egyszerű válasz, mert minden munka más. De azért adhatsz tájékoztató jellegű árakat vagy legalább egy irányárat bizonyos munkákra. Például: “Cseréptető készítés anyaggal: kb. X Ft/m²-től”, vagy “Tetőjavítás: megtekintés után egyedi árajánlatot adunk, de kisebb hibák javítása általában Y Ft-tól”. Az emberek szeretik, ha van valami kapaszkodó árügyileg, mert így tudják, mire számítsanak.

Csinálhatsz egy “Díjak” vagy “Árak” oldalt, ahol felsorolsz néhány példát. De mivel minden projekt egyedi, a legjobb, ha ösztönzöd őket az árajánlat kérésre. Ezt megtehetik a kapcsolati űrlapon keresztül, de akár készíthetsz egy külön “Ajánlatkérés” űrlapot, ahol célzottan bekéred a munka részleteit (pl. tető mérete, anyaga, a probléma leírása). Így amikor megkapod, már konkrét infókkal tudsz visszahívni vagy válaszolni nekik.

Sokan értékelik, ha transzparens vagy az árakkal kapcsolatban. Persze nem kell fillérre pontos árajánlatot kitenni a honlapra (sőt, az nem is igazán lehetséges), de pár példa vagy egy ár range (tól-ig) megadása profi benyomást kelt és kiszűri azokat, akik irreális elvárásokkal közelítenének.

Fotógaléria

A referenciáknál már említettük a fotók szerepét. Ha van sok jó minőségű képed a munkáidról, akár külön galériát is beépíthetsz a weboldalba. Ezt át lehet gondolni, mert néha a túl sok kép között elveszik a lényeg. De egy szépen rendezett galéria, kategorizálva (pl. “Tetőfelújítás előtt-után”, “Kész tetők”, “Bádogos munkák részletei”) nagyon látványos tud lenni. Csak ügyelj arra, hogy a képek mérete optimalizált legyen, ne okozzanak lassú betöltődést (erről majd a hibáknál is szólunk).

Blog vagy tudástár (opcionális)

Ez nem kötelező elem, de hosszú távon sokat segíthet. Egy blog vagy cikk szekció, ahol időnként közzéteszel rövid cikkeket a tetőkarbantartásról, tippeket adsz háztulajdonosoknak (pl. “Így ellenőrizd tavasszal a tetődet a tél után” vagy “Lapostető szigetelés: 5 jel, hogy cserélni kell”), nagyon jól pozicionál szakértőként. Plusz a Google is szereti a friss tartalmakat. Ha ezt bevállalod, az szuper, de őszintén: ha nincs rá időd vagy affinitásod, inkább ne erőltesd, nehogy aztán egy üres “Blog” menüpont lógjon a honlapon friss tartalom nélkül. Csak akkor kezdj bele, ha tényleg tudsz legalább havonta vagy kéthavonta írni valamit, vagy íratni valakivel.

GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

Nagyon ügyfélbarát megoldás, ha összeírsz 5-10 gyakori kérdést, amit az ügyfelek fel szoktak tenni, és megválaszolod őket egy GYIK (FAQ) szekcióban. Pl.:

  • “Mennyi idő alatt készül el egy teljes tetőcsere?”
  • “Vállaltok-e sürgősségi javítást beázásnál?”
  • “Hozzátok az anyagokat, vagy a megrendelőnek kell intézni?”
  • “Adtok-e garanciát a munkára, ha igen, mennyit?”
  • “Kell-e előleget fizetni, és hogyan történik a fizetés?”

Ezeket a kérdéseket biztosan sokszor hallottad már. Miért ne spórolnád meg az időd azzal, hogy előre leírod a válaszokat? Az érdeklődők örülni fognak, hogy rögtön információhoz jutnak, és lehet, hogy a weboldaladat olvasva már a legtöbb kérdésükre választ kapnak. Ez is a bizalmat építi és tehermentesít téged.

Google Térkép beágyazása

Ha van irodád, üzleted vagy bármilyen telephelyed, akkor érdemes egy Google Maps térképet betenni a kapcsolat oldalra, ami megmutatja a címet. Ha nincs konkrét ügyfélfogadásra használt hely (mert pl. te házhoz mész mindig), akkor is betehetsz egy térképet, mondjuk a székhelyeddel vagy a működési területed középpontjával. Ez egyrészt vizuálisan is jól mutat, másrészt segít az embereknek gyorsan felismerni, hogy “Áhá, ez a vállalkozó innen indul, ide tartozik”. Pl. ha látják, hogy mondjuk Szigetszentmiklóson van a székhelyed, akkor tudják, hogy Pest megyében mozogsz nagyjából, és nem fognak Zalaegerszegről hívni (vagy ha igen, akkor felkészülten hívnak, tudva a távolságot).

A Google Térkép beágyazása technikailag egyszerű (Google Cégem fiók esetén pl. adott hozzá a kód), ezt egy fejlesztő simán megoldja neked. De fontos, hogy legyen.

Mobilbarát kialakítás

Nem győzzük hangsúlyozni: 2025-ben egyszerűen kötelező, hogy a honlapod mobilon is tökéletesen használható legyen. A helyi szolgáltatást keresők nagy része mobilról böngészik (lehet, hogy épp a tetőn csöpög a víz a vödörbe, és a telefonján keres gyorsan egy mestert…). Ha a weboldal tetőfedőknek szánt verziója nem reszponzív – azaz mobilon széthullik, vagy állandó nagyítgatást igényel –, akkor az ilyen látogatókat azonnal elveszíted. A funkcióknál ezt azért említjük, mert bár technikai dolog, de a honlap tervezésének része: mindent úgy kell megcsinálni, hogy kicsi kijelzőn is átlátható, olvasható legyen. Erre figyelj oda a fejlesztés során.

Láthatod, hogy sok apróságra kell figyelni, de ne ijedj meg – egy profi webfejlesztő ezeket mind ismeri és rutinból beépíti. Neked elég tudni, hogy mik az elvárásaid és mire van szükséged, a megvalósítást nyugodtan rábízhatod a szakemberre.

Weboldal, Webáruház készítés - 100% garanciával, akár 1 héten belül

Nincs kedved vagy időd foglalkozni Weboldalad elkészítésével? Nem gond, szervezd ki!
Eddig több, mint 80 cég weboldalán, webáruházán dolgozhattunk. Tégy próbára minket Te is!

Milyen szövegezés működik jól a célközönség számára?

Most beszéljünk egy kicsit arról, hogyan érdemes megfogalmazni a honlapod szövegeit. A célközönség alatt itt elsősorban a potenciális ügyfeleidet értjük – magyarán azokat az embereket, akiknek tetőfedő vagy ácsmunkára van szükségük.

Ismerd a közönségedet

Tipikusan kik szoktak téged megbízni? Családi házak tulajdonosai? Cégek (pl. társasházkezelők)? Idősebb, nyugdíjas korosztály, vagy inkább fiatal családosok? Lehet vegyesen, de próbáld meg kitalálni, kinek akarsz elsősorban kommunikálni. Ennek megfelelően alakítsd a hangnemet. Általában az ilyen jellegű szolgáltatásoknál a barátságos, de udvarias hangvétel a nyerő. Nem kell túlságosan szakkifejezésekkel teletűzdelt szakzsargon, mert az átlag ügyfél nem biztos, hogy érti. Inkább fogalmazz úgy, hogy a laikus is értse, mit vállalsz és hogyan segítesz neki.

Fogalmazz egyszerűen és lényegre törően

Ne írj ömlengős, hosszú körmondatokat. A weboldalon az emberek türelme rövid – gyorsan akarnak információt. Ha például a szolgáltatásaidról írsz, használhatsz felsorolásokat a könnyebb áttekinthetőség kedvéért (ahogy ebben a cikkben is tesszük). A mondatokat is próbáld rövidebbre venni, és kerülni a túl sok “virágnyelvet”. Persze attól még nyugodtan lehet stílusa a szövegnek, sőt legyen is – de a világos megfogalmazás fontosabb, mint az irodalmi szépség.

Említsd meg a földrajzi területet

Mivel helyi szolgáltató vagy, nem árt, ha a szövegben megemlíted, hol vállalsz munkát. Például: “Elsősorban Pest megyében, Budapesten és környékén vállalunk tetőfedést.” Vagy: “Győr 50 km-es körzetében végezzük szolgáltatásainkat.” Ez egyrészt az ügyfeleknek hasznos infó (nem fognak Debrecenből hívni, ha látják, hogy te nyugaton dolgozol), másrészt a Google is figyelembe veszi a helyneveket a keresésnél. Szóval bátran írd bele a megyét, várost, régiót, ahol elérhető vagy.

Ügyfélprobléma fókuszú szöveg

Próbáld meg beleélni magad az ügyfél helyzetébe. Mi fáj neki? Miért keres tetőfedőt? Valószínűleg gondja van – pl. beázik a tető, vagy építkezik és kell egy szakember az új tetőhöz. Tehát a szöveged szóljon arról, hogyan oldod meg az ő problémáját. Például: “Beázik a tető és csöpög a víz a padláson? Hívj minket, és 24 órán belül felmérjük a hibát, gyors javítást vállalunk!” – egy ilyen mondat azonnal kapcsolódik ahhoz, amit az ügyfél átél. Vagy: “Új házat építesz és kell rá egy strapabíró tető? Bízd ránk, több mint 100 tetőt építettünk már fel az elmúlt 15 évben.” – ezzel megmutatod a tapasztalatodat és azt, hogy meg tudod oldani, amit keres.

Legyenek kiemelések, alcímek

A weboldal szövegét strukturáld jól. Használj alcímeket (H2, H3), hogy tagold a tartalmat (hasonlóan ahhoz, ahogy mi most is tesszük). Senki nem szeret egy egybefüggő szövegtengert olvasni. Szóval ha van például egy hosszabb magyarázatod a tetőfedési folyamatokról, törd meg részekre és adj nekik címet (pl. “Tervezés és előkészítés”, “Bontás és újrafedés” stb.). Így az olvasó könnyebben megtalálja, ami érdekli. A fontos dolgokat (pl. USP-k, azaz egyedi előnyök) akár félkövérrel is kiemelheted, de csak módjával, hogy ne legyen tőle zsúfolt a szöveg.

Szólítsd meg az olvasót

Beszélj “hozzá” a szövegben. Pl. “Önnek is ismerős a helyzet, amikor…?” – na most lehet, hogy tegeződő vagy magázódó formát szeretnél a weboldaladon. Ezt döntsd el előre. Sokan az ilyen szakmai oldalakon magázódást használnak (“Ön”), mert az udvarias és kicsit hivatalosabb. De van, aki fiatalos cégeknél tegeződik a honlapon is. Tetőfedőknél talán a magázódás a gyakoribb, mert az idősebb ügyfelek felé tiszteletet sugall. Viszont ha a célközönséged inkább fiatalabb és lazább, nyugodtan tegeződhetsz is. A lényeg: legyen következetes a stílus. Ezt a részt azért emeljük ki, mert a nyelvezet is hozzájárul ahhoz, hogy az érdeklődő megszeressen téged még azelőtt, hogy felhívna.

Korrektúra és érthetőség

Nagyon fontos, hogy ne maradjanak a honlapon ordító helyesírási hibák, elgépelések. Ha te nem vagy biztos a helyesírásodban, kérj meg valakit, hogy nézze át a szöveget (vagy bízz meg egy szövegírót). A jó szöveg igényességet sugall. Egy-két vesszőhiba nem a világ vége, de ha tömegesen vannak hibák, az rosszul veszi ki magát.

Emeld ki az erősségeidet

A szövegezésben mindenképp térj ki arra, miben vagy jó, mi az amiért érdemes téged választani. Például: “20 év tapasztalat”, “Garanciát vállalunk minden munkánkra”, “Ingyenes felmérést biztosítunk”, “Minőségi anyagokkal dolgozunk”, “Pontosság és tisztaság a munka során” – amik a te hitvallásodat jelentik. Ezeket lehet bullet pointokban is a főoldalra tenni, hogy első ránézésre látszódjanak.

Összességében a jó honlapszöveg: világos, őszinte, az ügyfél igényeire fókuszál és bizalmat épít. Ha ebben nem érzed magad magabiztosnak, egy marketing szövegíró sokat segíthet – de te is meg tudod csinálni, hiszen te ismered a legjobban a saját ügyfeleidet és a saját szakmádat.

Mennyibe kerül egy ilyen weboldal?

Valószínűleg motoszkál benned a kérdés: “Oké, de mégis mennyi pénzt kell erre rászánnom?” A weboldal készítés ára elég tág határok között mozoghat, de segítünk képet adni róla, mire számíts.

Ingyenes vagy olcsó “házi” megoldások

A skála egyik végén ott vannak az ingyenes vagy nagyon olcsó lehetőségek. Léteznek ingyenes honlapkészítő rendszerek (pl. Wix, WordPress.com, Google Sites stb.), amikkel akár te magad is összerakhatsz egy egyszerű oldalt. Ezeknek az előnye nyilván a minimális költség (pár ezer Ft/hó a saját domain használatáért, vagy teljesen ingyen ha aldomainen elviseled a reklámokat). Viszont a hátrányuk, hogy elég korlátozottak, és neked kell beletanulnod a használatukba. Egy tetőfedő vállalkozónak általában nincs ideje weblapszerkesztést tanulni – és nem is biztos, hogy ez a legjobb felhasználása az idődnek. A másik olcsó megoldás a sablonok vétele: például vannak kimondottan “weboldal tetőfedőknek” kész sablon csomagok, akár magyarul is, néhány tízezer forintért. Ezek jók kiindulásnak, de többnyire igényelnek némi utómunkát, testreszabást, és nem árt, ha értesz a WordPresshez vagy ahhoz a rendszerhez, amire épülnek.

Profi weboldal fejlesztővel

Ha egyedi, teljesen rád szabott honlapot szeretnél, amit nem neked kell bütykölni, akkor érdemes egy szabadúszó fejlesztőt vagy webstúdiót megbízni. Itt az ár attól függ, pontosan mit kérsz. Egy egyszerű, pár aloldalas bemutatkozó honlap profi kivitelezéssel nagyjából (nagyon általánosítva) 150-300 ezer Ft környékén valósul meg a piacon. Ez magában foglalja a tervezést, a reszponzív (mobilbarát) kialakítást, a funkciók beépítését (űrlap, térkép, galéria, stb.), és általában valamennyi keresőoptimalizálási alapbeállítást is. Ha extra funkciókat kérsz (pl. online időpontfoglaló, blog, több nyelv, speciális kalkulátorok, stb.), akkor az ár mehet feljebb, akár 500 ezer – 1 millió Ft tartományba is a komplexitástól függően.

Fontos megjegyezni, hogy a weboldalkészítés egyszeri befektetés jellemzően. Emellett lesz egy apró folyamatos költséged:

  • domain név éves díja (általában 2-5 ezer Ft/év),
  • tárhely díj (ez mondjuk 10-20 ezer Ft/év egy átlagos kisvállalkozói csomagnál),
  • ha WordPress alapú az oldalad, néha egy-egy prémium bővítmény vagy sablon licenc díja (évi pár ezer forint, ha van ilyen).

Tehát összességében nem arról van szó, hogy minden évben újra ki kell fizetned a webfejlesztőt – egyszer elkészül a weboldal, onnantól csak fenntartási költségei vannak, meg persze ha szeretnél frissítéseket, változtatásokat pár évente, azt külön meg lehet beszélni.

Megéri-e az árát?

Gondolj bele: egy komplett tetőfelújítás vagy nagyobb munka bevétele több százezer, akár milliós tétel. Ha a weboldalad akár csak évente 2-3 ilyen plusz megbízást hoz, már simán visszahozza az árát. Sőt, lehet, hogy hamarabb is. Ez egy befektetés a vállalkozásodba, ami folyamatosan dolgozik neked. Természetesen fontos, hogy a weboldal jól sikerüljön – ha csak összedobsz valamit olcsón, ami nem néz ki jól vagy nem találják meg, az nem fog ügyfeleket hozni. De ha jól van megcsinálva (akár áldozol rá egy kicsivel többet), az évekig kiszolgál majd.

Pályázati lehetőségek

Érdekességképp megjegyezzük, hogy volt/van olyan állami vagy EU-s program (pl. a 2024-2025-ös “Minden vállalkozásnak legyen honlapja” program ), ahol támogatással akár ingyen vagy kedvezményesen juthatnak weboldalhoz kisvállalkozók. Ezekre persze pályázni kell, és nem mindenki nyer. Nem érdemes erre alapozni, de ha épp van ilyen kiírás, egy próbát megér. A lényeg, hogy lásd: a trend abba az irányba mutat, hogy szinte kötelező elemmé válik a vállalkozásoknak az online jelenlét – annyira, hogy támogatni is próbálják, hogy mindenkinek legyen.

Gyakori hibák, amiket a szakik elkövetnek, amikor saját weboldalt próbálnak csinálni

Sok tetőfedő és más kisvállalkozó gondolja úgy az elején, hogy megspórolja a webfejlesztő árát, és egyedül vagy ismerősi körből oldja meg a honlapot. Ezzel nincs is baj, de érdemes odafigyelni pár tipikus hibára, amiket gyakran elkövetnek a “sufni-weboldalak” esetén. Ha tisztában vagy ezekkel, talán el tudod kerülni őket.

Nem mobilbarát a honlap

Ahogy fent is hangsúlyoztuk, hatalmas hiba kihagyni a mobiloptimalizálást. Meglepő, de még ma is látni olyan vállalkozói honlapokat, amik telefonon használhatatlanok . A szöveg lelóg a képernyőről, minden mini betűs, vagy épp szétcsúszik a design. Aki ilyet lát, azonnal továbbáll egy versenytárshoz, mert használhatatlan. Teszteld a saját oldalad minden eszközön – vagy bízd hozzáértőre, hogy eleve reszponzív legyen.

Lassú betöltődés

A türelem luxuscikk az interneten. Ha a honlapod 5+ másodpercig töltődik, sok látogató egyszerűen bezárja, mielőtt meglátná a tartalmat. A lassúság oka lehet túl nagy méretű képek, gyenge tárhely, vagy egyszerűen egy rosszul megírt oldal tele felesleges elemekkel . Figyelj arra, hogy optimalizáld a képeket (ne 5 MB-os fotót tölts fel, hanem méretezd át webre), ne használj túl sok nehézkes animációt vagy plugint, és legyen normális tárhelyed. Egy gyors honlap olyan, mint egy jól olajozott gép – és a Google is előrébb sorolja a gyors oldalakat.

Zsúfolt, átláthatatlan design

Néha a saját készítésű honlapoknál látni, hogy mindent rá akartak tenni egy oldalra: villogó elemeket, rengeteg színt, különféle betűtípusokat, száz fotót, stb. A végeredmény egy kaotikus katyvasz lehet , amiből a látogató semmit nem ért. Ne ess ebbe a hibába. A kevesebb néha több. Inkább legyen egyszerűbb és letisztult a design, de átlátható. Használj könnyen olvasható betűket, legfeljebb 2-3 alapszínt, és tagold a tartalmat sok fehér térrel (üres hellyel), hogy ne egy nagy massza legyen. Ha nem vagy otthon a designban, inkább válassz egy kész sablont, ami profi kinézetű, minthogy saját kútfőből “összeművészkedj” valamit, ami lehet, hogy nem esztétikus.

Hiányzó vagy rossz CTA (cselekvésre felhívás)

A CTA az, ami megmondja a látogatónak, mit csináljon. Például egy “Hívj most!” gomb, vagy “Kérj ajánlatot” link. Sok honlapról hiányzik az egyértelmű iránymutatás . Az érdeklődő ott van az oldaladon, olvasgat, de nem tudja, mi a következő lépés. Mindig legyen szem előtt a lehetőség, hogy kapcsolatba lépjen veled: egy fix fejléc, ahol ott a telefonszámod, egy jól látható gomb a kapcsolatfelvételhez stb. Ugyanígy hiba az is, ha van CTA, de az nem működik jól – pl. az űrlap nem küldi el az üzenetet, vagy a telefonos gomb mobilon nem kattintható. Tesztelj mindent!

Elavult információk

Ha már van weboldalad, de nem frissíted, az is gond. Tipikus eset, hogy évekkel ezelőtti infók maradnak fenn : pl. még az a kolléga szerepel a bemutatkozásban, aki már nem dolgozik veled, vagy olyan szolgáltatást is kínálsz rajta papíron, amit időközben abbahagytál. Az is rossz jel, ha a legutóbbi bejegyzésed dátuma 5 éve volt. Persze tetőfedőknek nem feltétlen kell blogolni, de legalább az alapadatok legyenek mindig aktuálisak. Egy évente-kétévente érdemes átnézni az oldalad tartalmát, és frissíteni ami kell.

Gyenge szövegezés, helyesírási hibák

Erre is kitértünk már: egy összeollózott, magyartalan vagy hemzsegő hibás szöveg leértékeli a szakértelmedet a látogató szemében. Ha nem erősséged az írás, kérj segítséget, de semmiképp se hagyj az oldalon olyan szöveget, amiben kapitális hibák vannak vagy teljesen összefüggéstelen. Ugyanez igaz a struktúrára is – ha a menü vagy a tartalom logikátlanul van összerakva, az zavart kelt.

SEO teljes figyelmen kívül hagyása

Lehet szép a honlap, ha a Google nem találja meg rendesen. Gyakori hiba, hogy az oldal nincs keresőbarátra alakítva : pl. sehol nem szerepelnek rajta a fontos kulcsszavak. Konkrét példa: volt már, hogy egy villanyszerelőnek csináltunk weboldalt, és kiderült, hogy a régi, saját maga által összerakott oldalán egyszer sem fordult elő a “villanyszerelés” szó – így nehéz rákeresni… Győződj meg róla, hogy a tetőfedő munkáiddal kapcsolatos kulcsszavak szerepelnek a szövegben (pl. tetőfedés, tetőjavítás, bádogos munka, stb.), és a város/megye neve is. Illetve töltsd ki a meta címeket, leírásokat (vagy kérd meg a fejlesztőt). Regisztráld a site-ot a Google Search Console-ba, hogy lásd, indexeli rendesen. Ezek apróságok, de ha kihagyod, a honlap olyan lesz, mint egy plakát az erdő közepén – szép, csak épp senki nem látja.

GDPR és jogi megfelelés hiánya

Ezt sokan elhanyagolják, pedig fontos. Ha van weboldalad, kell rá adatkezelési tájékoztató, meg ha használsz sütiket (pl. Google Analytics), akkor cookie figyelmeztetés . Ezek nélkül egyrészt szabálytalanul működsz, másrészt az ügyfelek is bizalmatlanok lehetnek. Egy profi fejlesztő általában sablon alapján segít ezekben is, de ha magad csinálod, erre is figyelj oda.

Röviden: a legtöbb hiba abból fakad, ha spórolunk az idővel vagy a szakértelemmel a honlap készítésénél. Érthető, ha nem akarsz vagyonokat költeni rá, de bizonyos alap dolgokat muszáj jól megcsinálni, különben az egész webes jelenlét hatástalan lesz.

Hogyan tud segíteni egy profi fejlesztő vagy csapat?

Lehet, hogy most úgy érzed, ez a honlap dolog túl bonyolult, és tényleg nem a te asztalod. Semmi gond! Senki sem várja el egy tetőfedőtől, hogy webguru legyen – ahogy tőlem sem várják el, hogy felmenjek a tetőre cserepet rakni. Erre vannak a szakemberek. Nézzük, miben tud segíteni egy profi webfejlesztő csapat, és miért éri meg őket bevonni:

Időt spórol neked: A legnyilvánvalóbb, hogy nem neked kell bajlódnod a technikai részletekkel. Amíg a webesek építik a honlapodat, te foglalkozhatsz azzal, amihez értesz – a tetőkkel és az ügyfeleiddel. Nem mész bele egy ismeretlen terület aknamezejére, ahol órákat pazarolsz el próbálgatással.

Szakértelem és tapasztalat: Egy jó fejlesztő (pláne egy összeszokott csapat) már rengeteg weboldalt látott és készített. Tudja, mi működik és mi nem. Ismeri a legfrissebb trendeket, technológiákat. Képben van azzal, hogy mi kell a gyors betöltődéshez, a jó Google helyezéshez, a biztonsághoz. Olyan ez, mint amikor a megrendelő téged hív, mert hiába tudja elvileg ő is lekenni kátránnyal a tetőt, messze nem lesz olyan tartós, mintha szakember csinálja. Ugyanígy a weboldalnál: egy profi megcsinálja jól elsőre, nem lesznek amatőr hibák benne.

Testreszabott végeredmény: A sablon megoldásoknál sokszor azt érzed, hogy “jó-jó, de nem pont olyan, amit elképzeltem”. Egy fejlesztővel viszont meg tudod beszélni az egyedi igényeidet. Ha azt akarod, hogy zöld legyen a háttér és legyen rajta egy tetőcserepeket idéző minta, meg lehet oldani. Ha kell egy extra funkció, pl. egy kalkulátor, ő le tudja programozni. Szóval a végeredmény tényleg a te vállalkozásod egyedi arculatát fogja tükrözni.

Keresőoptimalizálás és online marketing támogatás: Sok webfejlesztő cég (például az RM Webstudio is) nem csak kódol, hanem ért az online marketinghez is. Ez azt jelenti, hogy olyan alap SEO-beállításokat eszközölnek, amitől a honlapod esélyei rögtön jobbak lesznek a Google-ben. Tudnak tanácsot adni, milyen kulcsszavakat használj, sőt ha kéred, akár szövegírásban is besegítenek. Be tudják kötni az oldaladba a Google Analytics-et, Search Console-t, szóval minden olyan háttér dolgot, ami neked kínai, de hasznos. Ha később hirdetni akarsz Google-ben vagy Facebookon, egy jó csapat abban is tud segíteni, vagy legalábbis felkészíti a honlapodat rá (pl. beillesztik a megfelelő kódokat).

Támogatás és karbantartás: Ami még fontos, hogy nem hagynak magadra. Ha magad barkácsolod a honlapot és valami elromlik, kezdheted túrni a netes fórumokat, hogy mi lehet a baj. Ha viszont van egy partnered, őt felhívhatod, és általában segít javítani a problémát. Sok fejlesztő kínál karbantartási szerződést is – pl. havi vagy éves díjért cserébe figyelnek arra, hogy a honlap mindig működjön, frissítik a rendszert, javítják, ha valami gond van. Ez nyugalmat ad, neked nem kell ezekkel törődnöd.

Frissítés, bővítés egyszerűen: Ha mondjuk fél év múlva eszedbe jut, hogy szeretnél egy új aloldalt feltenni az oldalra (pl. belevágsz egy új szolgáltatásba, mondjuk napelem telepítést is vállalsz a tetőkre), akkor azt könnyen hozzáadhatod. Vagy te magad, mert a profi csapat megtanít rá, hogy kell (egy jó honlap könnyen szerkeszthető, pl. WordPress alapon), vagy megkéred őket, és pikk-pakk megcsinálják. Nem lesz egy félkész, “majd egyszer befejezzük” rész az oldalon hosszú ideig, mert ők odafigyelnek rá.

Összességében egy hozzáértő csapat bevonása azért jó, mert leveszik a terhet a válladról, és biztosítják, hogy a végeredmény olyan legyen, ami tényleg hoz neked ügyfeleket. Persze ez pénzbe kerül, de ahogy korábban számoltuk, hamar megtérülhet.

Záró gondolatok

Remélhetőleg sikerült érzékeltetnünk, hogy egy tetőfedőnek, ácsnak vagy bádogosnak miért hasznos a saját weboldal. Összefoglalva: láthatóbb leszel, több ügyfelet érsz el, hitelesebb benyomást keltesz, és lépést tartasz a konkurenciával. Ma már az online jelenlét ugyanúgy a siker része, mint a jó szakmai tudás vagy a minőségi szerszámok. Ha eddig halogattad, itt az ideje megfontolni a honlapkészítést – akár önállóan, akár szakértő segítséggel. Egy jól elkészített tetőfedő honlap hosszú távon a legjobb barátod lesz az ügyfélszerzésben. Sok sikert kívánunk hozzá!

Weboldal, Webáruház készítés - 100% garanciával, akár 1 héten belül

Nincs kedved vagy időd foglalkozni Weboldalad elkészítésével? Nem gond, szervezd ki!
Eddig több, mint 80 cég weboldalán, webáruházán dolgozhattunk. Tégy próbára minket Te is!

Referenciáink

Csak pár példa a frissebb referenciáink közül, akiknek tudtunk segíteni weboldal vagy webáruházkészítésben.

cushman and wakefield ingatlanos weboldal készítés

Cushman & Wakefield Magyarország

webáruház készítés mokospicnécesz

Mokos Pincészet

szennaidora.hu

weboldal készítés_weboldalkeszites_rmwebstudio

Coccinelle Pilates

weboldal készítés_weboldalkeszites_rmwebstudio

Vouge Building

weboldal készítés_weboldalkeszites_rmwebstudio

AVAX Hungary

Kérj ajánlatot!

Úgy érzed, tudnánk együtt dolgozni? Töltsd ki az űrlapot egy díjmentes konzultációért, ami alapján pontosabb, személyreszabott ajánlatot kapsz.

Blogposztok, amik még érdekelhetnek
weboldal_webshop_keszites_arak_rmwebstudio_woocommerce_wordpress
honlap
Weboldal Készítés Árak és Infók 2025-ben

Weboldal készítés árak és infók és egyéb költségek 2025-ben. Manapság minden vállalkozás számára elengedhetetlenül fontos, hogy rendelkezzen céges vagy üzleti weblappal, legyen szó mikro-kis-közép vagy

Tovább olvasom »

Várj! Még ne lépj ki, csak egy perc az egész.

Úgy érzed, tudnánk együtt dolgozni? Töltsd ki az űrlapot egy díjmentes konzultációért, ami alapján pontosabb, személyreszabott ajánlatot kapsz.