A Mokos Pincészet legelőször 2024 nyarán keresett meg minket. Először csak a korábbi webáruházuk erős hiányosságai és hibái javítására. Ekkor már elhatározták, hogy később fel is szeretnék kompletten újítani az oldaluk, egy ütősebb, modern dizájnnal és új funkciókkal.
A funkciók, amikre szükség volt:
- Könnyen kezelhető admin felület a napi szintű tartalomkezeléshez (termékfelvitel, új aloldalak, képek cseréje stb.)
- Modern, felhasználóbarát, responsive design
- 3 nyelv támogatása (magyar, angol, német)
- Aloldalak, képek és dokumentumok migrálása
- YouTube videó beágyazási lehetőség
- Letölthető dokumentumok megjelenítése (árlisták, plakátok stb.)
- Jelszóval védett felület viszonteladó partnerek számára
- Űrlapok létrehozása egyedi struktúrákkal, visszaigazoló emailekkel: Esküvői árajánlatkérés,
- Csapatépítő árajánlatkérés, Szállás árajánlatkérés, Programokra regisztrációs űrlap, Új partner regisztráció vagy külön profil típus létrehozása viszonteladóknak, Viszonteladói rendelés lehetősége
- Analitikai eszközök integrálása (Google Ads, Analytics, Meta Pixel)
- 18+ korhatár figyelmeztetés (csak a webshop aloldalon)
- Chatbot integráció
- Süti elfogadás megjelenítése
- Pályázati táblák elhelyezése
- Hírlevél feliratkozás + Mailchimp integráció
- Meta és Google hirdetésekhez kapcsolódó képpontok (pixel) beépítése
- Automatikus e-mail küldés a következőkről: Regisztráció, Rendelés visszaigazolás, Rendelés státuszának módosulása, Szállításra átadás
- Vásárlások módosításának lehetősége
- Vásárlások elemzése, jelentések lekérdezhetősége
- GDPR dokumentumok migrálása
- Regisztrációs és belépési lehetőség: „Profilom/Fiókom” pont létrehozása,
- Klubtagság kezelése, Vásárlási limitek követése
- Termékeknél külön ÁFA körök jelölése (27%, 5%, 0%)
- Termékkategóriák és szűrhetőség design kiemeléssel:
- Szőlőborok (fehér, rozé, vörös)
- Gyümölcsborok (csonthéjas, bogyós gyümölcsök)
- Borcsomagok
- Rendezvények (belépőjegyek, transzfer jegyek)
- Boros kiegészítők
- Ajándékutalvány
- Kedvezménykuponok kezelése (korábbi kuponok migrálása)
- Termékek megjelenítése: Termékfotó, kiegészítő fotó lehetőség, Díjak megjelölése, Termékleírás, Egységár feltüntetése, Ár/akciós ár megjelölése,
- Automatikus design elemek („AKCIÓ”
- „ÚJ”), Mennyiség megadás lehetősége
- (+/- jel, beírás), Kosárhoz adás után visszajelzés és a kosár ikonban a termékek száma
- DRS (betétdíj) kezelése: 0%-os kijelölés, +50 Ft hozzáadás kijelölt termékekhez, Számlán megjelenítés, Manuális beállítási lehetőség
- Termék variációk kezelése (pl. fesztivál pohár szín, ajándékutalvány típus)
- Szállítási opciók: Ingyenes szállítás meghatározott összegtől, Választható szállítási formák (GLS, Postapont, személyes átvétel), Pontos Postapont cím megadása
- Fizetési opciók: Átutalás, Online bankkártyás fizetés, Készpénzben átvételkor (extra díj felszámolása)
A „rövid” lista nagy részét nem tudta kezelni a korábbi webáruház, így az aloldalak és a termékek exportálásán kívül szinte mindent nulláról kellett elkészíteni. Ami meglepő módon az egyik legnagyobb nehézséget jelentette az a DRS funkció lefejlesztése volt. Ez az 50Ft-os betétdíj. Annyira friss volt a hazai piacon ez a törvény, hogy nem volt érdemi WooCommerce webáruház motorhoz használható DRS kezelő bővítmény. Így nem csupán a funkciók lefejlesztése jelentett gondot, hanem maga a logika és megjelenés, ahogy működik.

